2/2


Japp... det har fan hänt igen! Jag har liksom åter igen drömt om kärlek, men det var inte lika lyckligt denna gång..
Jag träffade den här tjejen  . . den här vanliga tjejen som jag alltid drömer om med ett jätte sött ansikte men jag lckas aldrig kunna förklara hur hon ser ut för liksom min dröm försöker ta bort minnet av henne. Iaf, vi var på en match av något slag i en stor arena. vi liksom börja flirta med varandra som vi gör i alla drömmar när hon e med. efter ett tag så liksom kysste jag henne och klaga hon på att jag gjorde fel men sen blev dete bra när hgon lärde mig. efter det så liksom, ehmmm, gav hon mej ett "handjobb"... men.. inte det hela för liksom mitt i allt så avslutar hon och reser sig upp... jag liksom, vad är det? varför slutar du?... hon säger att det inte skulle funka mellan oss. Jag såklart frågar ju varför hon påstår det. det hon då sa hörde jag inte riktigt mend et va typ .. ihuuummummuuhmhmumh mhmhmumumumhmhm umhmmumuhm.! Så iaf! jag blev väl lite ledsen för det liksom kändes så bra med henne men hon hade någon "hmm" förklaring på varför det inte gick . . sen började vi senare börja snacka igen ovh då värka hon liksom jätte possetiv om allt och förklara att det inte var så långt mella våra hem osv.. så jag liksom, ja men ska vi ge det en chans eller.. då säger hon nej :O WTF lady ! Jag blir iaf depp och går och sätter mej på en stol längre bort. sen när jag ska dra typ... då siter hon och gosar med en annan !! WTF IGEN !... Men då kommer iaf krille och fredde, så vi drar liksom därifrån nu. Men när vi kommer ut ur arenan så står hon där igen vid sin bil.. och liksom kollar ledsent på mej.. Jag baah whaaaat.. men vi skotta bort snön och drog oss där ifrån.. Krille blev arg på mej för jag inte snackade med henne. men efter han fick veta hur det låg till så förstod han vad som kanske var min anledning till att jag bara drog... Jag önskar jag skulle få veta ett namn eller typ något nr tilld en här personen . . fatta koolt om det liksom helt plötsligt är min livs kärlek.. Hon bär ju trots allt på mitt barn.. iaf i en tidigare dröm..

Imorgon är det kryssning!! FY FAN VAD PEPP !!! kommer nog åter igen bli awsome <3
Btw. något var fel med Blogg.se igår så nni fick inte veta av mina sköna tankar !
Inga planer för dagen... blä på det . Puss hej älskar er<3

Hittade lite kul saker :D Enjoy!



http://www.myspace.com/vilseiskogen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0