Insane


Asså nu har jag fan vart dålig på att blogga på ett tag ! Därför kommer jag skriva en liten sammanfattningn på vad som hgar hänt liksom...
  • Kryssning: Jag ahr ju vart på kryssning med mina kära vänner liksom... Krille, Nille, Robin; johnny, sandra och Alx !!.. det va fan kul liksom ... va festa till klockan var 4 :O omg !!! träffade en massa folk, snacka runt en massa, festa som fan bara hmm hmmm !!! kul som fan avr det iaf! det va våran "fira sandra" kryssning! det va iaf kul och jag köpte med mej hem en massa gin !
  • Jag ahr vart på middag på ming palace med släkten och efter det har det blivit Eskilstuna revyn.. Jag skojar inte när jag säger att det va fan det roligaste jag sett på länge... jg har liksom ont i smilbanden efter det.. så ni kan ju förså att jag skratta som satan.. iaf när han kom ut som en bladlus ochd et liksom var så synd om han !!! hahahahaha... naken saken var insane den med.. tack för det morfar att man fick förlja med påd et ! det ska du fan ha en guldstjärna för <3.. och tack till krille som hämta och skjuttsa dit oss :D
  • Jag ahr firat min bror som fyller den 8de, 16 år redan liksom ...den där lilla sparven som nbu har blivit "vuxen" hahah. då så fick vi en massa cheese-cake och gott. så det var ju riktigt nice ! Måste bara säga att mamma gör den goaste cheescaken som finns ! fyfan vad goood en är !! skulle kunna äta mig ännu fetare påd en faaaan !
  • Jag sitter på lan hos krille ! jag älskar fan att lana ! iaf med krille. för vi liksom gillar samma spel osv! Så nu sitter jag hemma hos krille och jag ahde tänkt dinga iaf 70 !!! achievment faaaan menny gratzzz !!
  • Denna kväll som jag nu skriver så e jag faktist full ! anledning är för attds et blev helt oväntad fest hemma hos johnny och vi drog dit så fort krille hämta mig från teatern!! där var det fan döttt och jag bestämmde mig för att liva uppd et lite !!! så jag slukade 8gin på 1 timma !! jag e helt "wasted" hahaha, if you know what i meen!.. Kul ahde jag iaf, och det värkade som många uppskattade att jag kom. det blev liksom massa glädej när jag entrade the room at johnnys place!..

Fy fan vad jag älskar minba vänner och min familj! ni betyder hela mitt liv fan !! utan er ingen emil´!!
Jag ahr även funderat på att kanske bli en skådespelare ! jag tror jag skulle kunan gör det bra.,. det värsta är ju att jag är lite blyg av mig:P jhahah, men det löser sig nog !!

Nu ska jag fortsätta spela lite och lämna er alla som läser denna skit blogg :D haha (ironi)

Puss på er Älskade läsare <3333

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du livade verkligen upp stället när du kom Emil! Utan Emil, ingen fest! <3

2010-02-07 @ 10:49:21
URL: http://sandracanfly.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kul o läsa din blogg mitt =)

Älskar dej me av hela mitt hjärta <3



PUSS

2010-02-07 @ 15:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0