Veckans Question Mark?


Idag ahr jag avslutat mitt lanande hos krille och fört min kära burk till hennes rätta hem.
Efter att kommit hem så har jag rökt lite pipa och umgåtts med mina vänner. dvs, Krile, Sandra och Alx.. och så kalrt har jag väl lekt med mej själv också! Ta inte det fär på en snuskigt sätt.. Mke skratt och glada miner som vanligt när jag umgås med dessa typer..

Jag fick idag reda på att jag ahr haft rätt.. det är liksom någon Alx har där.. asså som typ "kärlek".. Jag får inte veta vem och inte hur allt går till.. Utan det hela är ett stort mysterium. Han tittar förbi då och då för att visa vilka kännslor han har för denna kvinna.. det är tydligen ett on/off förhållande med denna **t** hmm hmm nu är ni allt nyfikna.. Jag vet tyvär lika mycket som er men jag ahr fått lite ledtrådar..
  1. Han svarar till namnet "elvis" och "nibbe-man"
  2. han är kort men ändå inte så lång.
  3. Han har vanligtvis 28 tänder, men kan få för sig att ha 12 ibland
  4. Han äger 3 hundar, men bara en av dom är katt
  5. Han spelar tv-spel utan Tv. men trotts det använder sitt egna namn som Nickname
  6. nämnet kan sluta på E men också S
  7. E/S är nu mer av en tyst typ, men han gillar julkalendern?
  8. om man kastar snö på E/S så smälter inte snön. det funkar bara om snön redan är smält
  9. E/S bor i ett land bortom skåne, mellan 12a och 144b
  10. Om denna "man" skulle stava sitt eget namn så skulle han tänka igenom alla namn som finns och sedan dividera det med vad som kommer hammna i den 3 platsen på sitt smeknam som är T..

Om du som nu läser detta lyckas klura ut det jag nu skrivit. så vill jag att ni kanske säger vad det rätta svaret är.. hmm. Just ja det var så att jag har en ledtråd till men den vill jag hålla för mej själv! för den kanske kan gå emot erat svar så jag vet om ni har rätt eller inte...

Tänk tänk tänk tänk tänk

 


 



Kommentarer
Postat av: alx

Han är typ 195... -_-

2010-02-01 @ 07:45:47
URL: http://lifeofalx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0