Tänk om du var här! (veckans ? )


Att vänta på dig, är en väntan som inte går att beskriva.. Jag tycker så mycket om dig men jag kan inte säga det för då kommer jag få en dålig söndag. Eller kanske var det en lördag?
Om några dagar så kommer inhte jag vara den som jag är utan jag kommer nog vara mig själv. Jag kan inte förklara hur jag kan tycka så här om just dig även fast du inte är den som borde vara den som är den? jag antar att jag är en dum bäver eller något sånt. hmm, Konstiga tankar det där. men men. Om jag tillbringar dagen med dig en kväll så kanske jag glömer dagen och inser attd et är morgon igen, att jag inte vet!!! Hjälp mig! Säg något. Kom till mig. använd mig. Låt mig vara din slav.
Jag skulle göra allt för dej/den/who/Whatever :O omg vem e det du är! VART ÄR DU!? Om jag sa till dig att jag älskar dig så skulle det vara som en spik i ryggen på dig eftersom det är en sån människa jag är och inte alls som du! Om du skulle va arg på mig skulle jag glädjas av det för att när du skricker sprutar du inte eld, utan det bara öser ut bubblor ur munnen och allt blir tyst. Jag bara älskar när det e så och inget kan komma mellan oss.. Jag älskar dig i allt! så e det bara !
När du spelar Boll, när du går, när du leker doktor med mej, när du skriker och även när du är glad så blir jag glad ändå för jag är ju ändå med dej och jag känner din närhet. alla ahr vi våra svagheter. Min är nog att jag älskar dig även fast du inte älskar mig. Men vad ska man göra åt sådana saken egäntligen.. Man kan ju inte låssas längre. jag borde kanske säga till dig att jag är hulken och du är en katt jag skulle kunna krossa med en ros. Mina tankar är ju som en bok. när man väl öppnat den så kan man inte stänga den fören allt man har i huvudet är genomtänkt.. boken stänger du inte men det gör du med munnen ,, Vad är det jag pratar om! Jag fattar själv inget men det e ju så att jag iaf älskar dig och jag skulle göra allt för att vara med dej livet ut och det nästa och nästa ! Vi ska Älska i alla tider! Puss på dej ! <3



Kommentarer
Postat av: Mamma

Du det där var djupt, fattar ingenting?!?!?!?

2010-02-24 @ 17:44:53
URL: http://starlight67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0