To BE! on WhaT?


Jag har typ liksom feber. . eller jag tror jag ahr feber nu iaf, men jag känner mig ju varm så. Så klart så ska ju jag bli sjuk nu under helgen sen frisk på vardagar. thats me.
Jag ahr inte bloggat på ett tag. Jag tror nog anledningen är att jag helt enkelt inte har orkat, dock så är ju inte blogga jobbigt men jag ahr väl inte haft något spec att säga.. Mitt senaste inlägg så skulle jag på fest. Festen var nog lyckad men Emil kommer inte ihåg ett skit. Jag har tydligen fått i mig aldeles fär mke GIN! dom e för gooa dom där jävlarna. Jag ahr lanat med krille igen. dock bara en natt.. han skulle fixa golv skit och jag blev ju sjuk -.- Just nu sitter jag här i min ensamhet och tycker synd om mig själv. Jag vill hitta på något.. Hoppas min sjukdom försvinner under dagen :D. Imorgon vet jag att jag e frisk så då vill jag leka :D Någon som vill leka med mej kanske (A) yeeey typ. . .
Folk har typ tjatat på att jag ska blogga. undrar om det e för att jag e så duktig påd et.. hmm men men nu får ni som ni vill emilscott.blogg lovers ;) Idag vacknade jag av ett sms.. i smset så stod det "när fyller matilda".. inget mer med det.. jag sket i att svara för jag inte visste vcem det va. efter ett tag får jag ett till. då står det "när kommer du hem mamma". nu blir jag lite mer nyfiken, så jag slåt upp hitta.se.. nr var registrerat till en Lukas berg. jag kollade på kartan ochd et va i torshälla typ där alx bor så jag tänkte attd et kanske va hennes bror.. så jag sökte på hennes andra bror och han bodde där med så, på något konstigt sätt har Alx bror börjat sms:a med mej.. ett gott litet skratt där iaf :P Och alx trodde jag ahde drömt eller något :P hahahah tönt :P

Ne nu har jag iaf bloggat och det kommer väl en bild också så kalrt...



m'm'm... PORR !

Kommentarer
Postat av: alx

bilden var inte pixlig ^^

2010-02-20 @ 12:37:30
URL: http://lifeofalx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0