En till dagen dag!


  • Fått Pengar
  • Hämtat Pengar
  • Bada bastu med krille
  • köpt vattenpips kol (Big ones btw)
  • Vart med AlxSandra
  • Lagat mat
  • Rökt pipa
  • Busat med alx!
  • Gullat med krille
  • snackat ! hmm
Ja, som ni kan se så har jag ahft en helt vanlig kreativ dag, men liksom jag gillart.. Imorgon tror jag det blir umgås med nille.. det händer ju inte allt för ofta.. hmm.
Kryssningen betald och klar så nu e det så att det e helt 100% att jag ska på kryssning med "härjedals gänget", sandra och alx :) det blir nog awsome.
I see some Love in the air :) Hoppas det blir något och inte bara något strul med er :)<3
Slut snackat.. jag e fan skit trött och väntar på grp till FoS.. seeegt säger jag bara..

Love you all <3




Kommentarer
Postat av: Simpa

inte röka inomhus juuuu :(

2010-02-05 @ 22:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0