Hulkande i snöö


Ja. jag ahr vart med Alx som vanligt haha ! så vi satt väl hemma hos mig och drack kaffe. sen hörde nille av sig så vi gick och mötte upp hahn och drog oss till hemköp, jo alx skulle ju köpa tamponger för hon helt perfect tid har fått mens :D grattis till dej.. Jo efter hemköp så drog vi oss till nille.... Den vanliga vägen till nille från hemköp är igenom den stora gräsplan!! och det hade fan snöa mke!.. jag fick ju så kalrt ta komandot och gå först.. det va jobbigt att hulka sig igenom det där!!
Ja hoss nille spela vi spel och hade kul !! måsta säga att alx sög på att köra bil :P hoppas du inte alls e så ute i den riktiga trafiken :P haha.. fin dag iaf ! sen kom sandra och hämta oss. tack för det Sandra !<3 jag slapp hulka i snön igen :D



Puss på er alla !<3



Kommentarer
Postat av: alx

du jag är typ grymm på att köra bil xD

2010-01-28 @ 22:46:43
URL: http://lifeofalx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0