Ja!


Jo det e ju så att jag känner mig glad idag.. visst jagf e ganska ofta glad men idag vetta fan varför jag e så "jätte" glad.. hmm. Morgonen har vart nice. spelat lite, setat i köket och spelat skipbo med mamma och emma (grannen) och så klart druckit lite kaffe :) Senare idag ska jag väl umgås med krille och nille om jag förstått det rätt. Hallå liksom. jag drömmer sjuka drömmar. inatt har jag blivit pappa.. Jag avr så glad liksom. men jag kanske ska ta hela drömen:P
Jag, Alx, Krille och min bror är i något land. jag tror det e tyskland för det kändes sunkigt och den tanken får jag om tyskland :P haha.. hur som hälst så ska vi hinna med en båt.. kryssning tror jag det är. Jag och min bror hamnar på däck och blir rädda för den här båten gick väldigt fort kan man säga ! så vi liksom letade efter en ingång, och när vi väl hittar en så är det kodat. vi är rädda... plötsligt kommer kocken och uppnar dörren, vi kommer in och simon säger "jag går och sover nu" som om inget hade hänt.. Jag går till min hytt ch finner alx och krille där... helt plötsligt är vi i en lägenhet. Lägenheten var Tjejernas kompis Ida (var det i drömen iaf). där i lägenheten fanns då alx, krille, ida och så var det en tjej till som jag hade haft lite strul med hit och dit och hon hade tydligen fått barn.. När jag fick reda på att hon fått barn och vi liksom "älskade" varandra typ så blev jag ju ledsen för jag trodde det va någon annans unge.. så jag tog idas bil som i detta fall var en mitchubishi Lancer (stavning?).. en vit, typ som den som står vid alx farsa.jag tog den bilen iaf och åkte fort som fan.. i bilen satt även Simon Häggqvist, av alla personer.. vi körde iaf väldigt snabbt. och jag skrapa i min vänstra sida av bilen i refugen så vi saktade ner. Jag avr nervös. så vi stanna och jag tog helt plötsligt upp min röda bil som jag gjort i slöjden för 100 år sen och visade på den vad som hände med bilen. Jag sa attd et inte va någon fara för det syndes ju knappt:P.. tillbaka till ida är vi nu och jag inser att jag sitter väldigt konstigt i förar sätet. .  hmm hmm så jag försöker fixa det innan jag åter går in.. under den tiden jag sitter dör så somnar jag i bilen. I min dröm jag då hade i drömen handlade då om den här tjejen som hade fått barn.. då sa hon till mig attd et var mitt barn! jag liksom, "vad glad jag blir, för jag vill bli pappa nu" så vi snackar och så.. sen typ kysser vi varandra och det e så mke kärlek.. sen vaknar jag i bilen för att alx säger att hon vill köra nu! jag liksom" aja". . så alx drar och märker inget utav skadan på bilen.
Jag går nu in igen och ser att ida typ myser med krille och den här andra tjejen kommer till mig och säger att hon vill prata med mej.. Det hon säger till mig gjorde mig så glad att jag börja gråta.. det är jag som är pappan till barnet och det blir precis som i drömen i drömen att vi liksom blir galet kära i varandra.. Vi tänkte nu dra och köpa förlovningsring, vi kommer ut och ser att alx har totalkvaddat den fina bilen !! Vi kolla på varandra och log när alx påstod attd et inte va hon utan det va hugo... Nu ringer min telefon och det gjorde den irl också så nu e drömen slut ! vem e den här kvinnan jag drömer om ! Jag är kär i min fantasi<3

Ibland önskar jag mitt liv var mina drömar !



Kommentarer
Postat av: Mammis

Fan va du e söööt när du e nyvaken :)

2010-02-07 @ 15:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0