Morning Lovers !


Jag har sovit sjukt bra inatt :) skönt skönt liksom.. Jag tror det e bara för jag inte drömt något konstigt! haha..
Alx är nog lite trög ändå liksom :P hahah..

Jag: Klappa händerna när du är riktigt glad
Jag: Jag vet att du klappa händerna nu (A)
Alx: Nej det gjorde jag inte
Jag: Sluta ljuga nu Alx !
Alx: Nej ^^
Jag: Lyckat Alx :P

Say what what typ :P.. Idag blir det nog lanisch att Krills place. blir nog en massa wow typ.. höhö.
Jag gjorde jätte goda smörgåsar idag :P Med falukorv och präst ost (A) mummsiiiii ... idag kommer även mammas dejt hit.. tror han ska stanna över helgen, riktigt trevlig typ den där. Tummen upp för det

Nu har jag tråkigt och ahr ingen att prata med på msn ! har inte fått någe sms lr något :O jag tror jag e övergiven nu !
Ja ja Ciao Ciao <33



Tänkte det skulle bli lite vattenpipe idag med ! om nu krille vill (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0