yee


Asså fatta ! det e 4 dagar kvar till kryssning!!! jag längtar! så fort krille nämner det så börjart jag le :P hahah det kommer bli helt awsome liksom!
Idag ahr väl jag och krille lanat mästa dels.. vi har vart hemma hos mig och rökt pipa, jag ahr käkat mm ... jag e skiut sugen på att typ dra till donken eller Statyoil senare för jag ahr ju bil för tillfället :P haha. har lånat den av mammas dejt typ.. dom skulkle på 40års fest så jag ska ju hämta dom senare liksom, så jag får låna den :) tack för det Kent! Jag ska väl försöka få krille att vilja basta och åka och käka lite :P haha..
Jag skriver iaf just nu för jag har en fly time på 13 min i wow -.- galet segt faan !
Fredde är här med och vi har även vart med tjejerna en stund .. dom skulle komma hit senare igen också :P ahha

Ne nu ska jag tillbaka till spelandet! Puss på er alla <3



Mumms mumms ! Lite porr,,, grrr*!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0